tisdag 8 maj 2012

Morgonstund har guld i mund

Idag har jag varit morgonpigg (visst, tro det om ni vill) och släpat mej till stallet redan kl 8. Halv 9 satt jag i sadeln och upptäckte att morgonridning är något jag skulle kunna syssla med oftare.Haigu var inte helt med på noterna till först men sedan bestämde han sig för att det inte var någon idé att kämpa emot och gick riktigt fint. Resten av dagen har gått i slöandets/ kemiläsandets tecken, har faktiskt räknat ett par uppgifter idag. Jag åt lunch på Salladsbaren Papaya idag med mamma idag förresten, det var sjukt många år sedan sist. Riktigt gott! Rekommenderas starkt.

Nu försöker jag lista ut vad jag skall sätta på mej när min kompis har 18-års fest ikväll. Ser verkligen fram emot att träffa lite folk och smaka på de godsaker hon och hennes mamma brukar servera. Nu skall jag släpa mej från datan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar