måndag 10 september 2012

Tillfredsställelsen

Månne jag hittat rätt om dagens höjdpunkt är när jag äntligen lyckas hitta ett gränsvärde för en ekvation? Eller har jag bara tråkigt liv? :D Nej, mitt liv är riktigt spännande, det är jag fullkomligt övertygad om. Jag bara gillar det här, låångt ut i fingertopparna. Wiiii!

Vad annat har jag gjort idag då?
Inte så mycket alls.
Jag har haft två olika ämnen, 4 lektioner.
Jag har fattat 0 och fattat nästan allt.
Jag har grillat den där j*vla uppgiften tills lösningen äntligen kom fram, det blev 1.
Jag har handlat igen, känner mej ljuvligt vuxen.
Jag har slappat i soffan, tittat på NCIS.
Jag har haft en bra dag!

Nu skall jag snart begrava mej i ett avsnitt Desperate Housewives och försöka glömma delmängden som ännu gäckar mej. Gonatt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar