söndag 23 september 2012

Efter allt

Nu har jag vaknat. Efter en superb gulisintagning satte vi oss i bilen för att igen åka mot Ekenäs. Jag är inte helt säker på att ni får veta nåt annat om gulisintagningen faktiskt. Men vi hade skoj, och våra tutorer och ämnesföreningskamrater hade verkligen ansträngt sig för att hitta på utmanande saker som innehöll också annat än alkohol. Vi hade väldigt roligt!

Efter detta var det dags för den första riktiga sitzen. Även detta var riktigt kul! Det blev inte en så väldigt sen kväll eftersom jag dels hade Lennart med mej och dels skulle vara på jobb på lördagen, men jag är väldigt nöjd med sitzen också.

Gårdagskvällen fungerade Jannica och jag som servitriser på en privat 40-årsfest. Vi lagade lite mat, serverade, diskade o.s.v Riktigt roligt hade vi där också. Men det blev lite sent också igår :D

Nu har jag sovit många sköna timmar och börjar känna mej som människa igen. Nu skall jag dyka in i de tre sista uppgifterna på veckans fysikläxa!

Ha en fin söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar