onsdag 19 september 2012

Lite bättre

Så idag känns det lite bättre faktiskt. Denna vecka har kanske inte varit den allra bästa, jag har liksom varit irriterad på allt och alla. Detta kallas PMS och det blir värre med åren :P Känner mej som en gammal tant. Men idag har jag det lite bättre faktiskt. Har hunnit lugna ner mej under kvällen. Bara suttit här och tittat på TV-serier och slött renskrivit lite uppgifter för imorgon. Fast idag höll jag på att smälla av bl.a. på avhämtningen av mitt studiekort. På måndagen for jag till Kåren för att hämta det efter min sista föreläsning kl 15. Men Kåren hade ju förståss stängt kl 15, morr. Nå, idag slutade jag lite tidigare än vanligt före lunchen och medan jag väntade på Lennart for jag iväg till Kåren för att hämta mitt kort. Surprise surprise så öppnar Kåren först kl 12 och jag var där halv 12. Dubbelmorr. Smått störande. Nå, nu har jag faktiskt mitt kort, tredje gången gillt var idag kl 12.30. Sånt gör mej fruktansvärt frustrerad. Dessutom gäckde en geometrisk talföljd med just då under lunchtiden.

Som sagt, jag har alltså lugnat ner mej lite. Och imorgon får jag slappna av ett par timmar på Ekenäs Höstmarknad. Och jag har löst den geometriska talföljden, hihihihihihihi! Skuttaskuttaskuttaskutta. Nu tänkte jag koka lite mannagrynsgröt åt mej och min söta sambo till kvällsmål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar