tisdag 18 september 2012

Igen ett par dagar

Nu har det igen gått några dagar utan uppdateringar från mej. Det har ni säkert alla sakna, hihi. På söndagen fick jag uppleva något helt nytt. Jag fick trängas med ca 10 000 andra i Hartwallarenan för att lyssna på Nickleback. Riktigt nice måste jag säga. Hemskt intressant att vara där förresten. Feelisen gick liksom att ta på. Man kunde känns förväntan. Jag har inte upplevt något sådant förut, bara sett på tv och annat. Intressant!!!

Kvällen blev ju förståss ganska sen på söndagen så vi startade mot Åbo först på måndag morgon. Så måndagen gick ju lite trögt. Men idag har jag vaknat igen. Och haft skoldag mellan 8 och 17. Suuuck. Och pappa som tyckte " Men int har ni ju så mycket lektioner på universitetet" Nännäää! Imorgon skall jag upp till kl 8 igen. Men jag måste ju säga att jag trivs, kan inte säga annat. Imorgon skall jag räkna lite flitigt igen och sedan skall jag skutta ett varv till Ekenäs för en stund på höstmarknaden. Och på fredagen har vi GULISINTAGNING, iiiik! :D

Jag känner att jag bara flummar idag, kanske jag har mer inspiration imorgon. Gonatt på er!

1 kommentar:

  1. Ha du vari till min nya hemort utan att nämna det? ;)

    SvaraRadera