fredag 21 september 2012

Höst

Jahass, nu måste jag i alla fall säga att det är höst. Vi har haft höstmarknad i Ekenäs och jag hann till och med dit en stund igår. Jag har inhandlat marknadskringla, svartbröd, skinka, marknadskringla igen och nya läderhandskar. Så idag har jag börjat morgonen med svartbröd med smör och skinka och marknadskringla. Mums!

Idag skall jag först ha en fysikföreläsning, sedan lunch och förberedelser inför mitt lärarlämplighetstest. Jag har fyllt i en pedagogisk blankett kring hur jag ser på omvärlden och skolan och hurudan lärare jag skulle vilja bli. Idag skall vi se vad intervjuen för med sig. Sedan har jag en föreläsning kring matematiska hjälpmedel och sedan börjar vår gulisintagning, iiik!

Jag återkommer kanske imorgon :D

Förresten, här är -2 grader!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar