måndag 8 oktober 2012

Svar på frågorna

Jag fick faktist tre frågor i min lilla frågestund. Nu tänkte jag svara på dem, eftersom jag även idag inte vill göra läxor.

1. Hur länge har du och din sambo varit tillsammans?
 Så där officiellt i ungefär 1 och 1/2 år. tidpunkten för själva "blivandet tillsammans" är lite suddig men ungefär så. Vi har dock känt varandra i drygt 3 år nu. Vi blev sambon nu i slutet av augusti när jag flyttade hemifrån så hela den grejen är ganska färsk. Är fortfarande alltid lite överväldigad när jag får tala om "min sambo".

2. Funderar ni på förlovning?
Som följd av fråga 1 kan jag ju svara: Vi har varit tillsammans lite för kort tid för att riktigt allvarligt fundera på det. Så klart har ämnet dykt upp, man ser ju en framtid och ett liv ihop, men ingen vill riktigt ta det steget ännu, vi vill känna oss för och se hur saker utvecklar sig. Så för att svara enkelt, Nä, det gör vi väl inte riktigt ännu.

3. Hur blev ni tillsammans?
 Jaa-aa ni, det är det väl ingen som vet. Det bara hände liksom. Vi lärde känna varandra hösten 2009 genom kören i Ekenäs och blev snabbt väldigt nära vänner. Vi tillbringade mycket tid tillsammans och så småningom växte väl känslorna bara fram. Det hela var ganska komplicerat p.g.a. alla möjliga olika orsaker men till slut blev det just så här. Mer än så vill jag inte säga av respekt för de som var involverade i hela soppan. För mej blev det hela bra!

Hoppas du som frågat fick svar som förnöjde. Det är bara att fråga igen om ni undrar något ärade läsare :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar