måndag 22 oktober 2012

Efter veckoslutet

Jag är i Åbo, Lennart i Ekenäs. Ikväll kommer Lennart hit, jag far till Ekenäs. Samma visa hela veckan. Men det skall bli riktigt riktigt kul att se skolan ur ett annat perspektiv. Spännandeeeeeee!

Idag har jag för övrigt haft min första universitetstent. Grundkurs i Analys del 1. Jag tror det gick nästan bra. Sedan hade vi fysikföreläsning. Nu sitter jag här igen.

I går förresten, jag var på så uruselt humör. Sådan där dag då inget är rätt och iget heller är fel. Man är bara på dåligt humör, fastän ingen gjort en något. Inga uppgifter ville bli lösta, mina kemiuppgifter ville inte bli hittade. Men på kvällen hittade jag medicinen. Jag satt och störtgrät 1 h 22 min åt en dokumentär som hette "50 greatest Harry Potter moments". Alla fina filmmoments samlade. Insåg hur geekyt Harry Potter fan jag verkligen var. Och är! Och tänker fortsätta vara. Så jag satt alltså och grät till min analys och Harry Potter. Sedan lättade allt. Sedan blev det en riktigt bra kväll. Sedan kom Sara för att plugga. Det gick snabbt över till skitsnack, hihi. Bra kväll!

Nu skall jag packa ihop mej och sedan bege mej till tågstationen. Ha en fin måndag på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar