onsdag 17 oktober 2012

Lite torka alltså

Hej igen! Jag saknar liksom lite inspiration. Ifall ni inte märkt, that is! Det har nästan gått en vecka sedan jag senast skrev, jag har helt fullt upp. Här har vi på ett enormt tempo. Jag drunknar lite i uppgifter, men snart är denna period slut. Nästa har jag det lite lugnare. Mej i ett nötskal faktiskt, måste prova vara lite överaktiv.

Nästa vecka har vi tentvecka. Jag är i Ekenäs på jobb. Men jag är här tentdagarna. När jag skall hinna läsa är en gåta. Men nog klarar det sig säkert. Problemet sitter egentligen lite i att man, efter många år med MAOL's som sin högra hand, nu skall kunna hela MAOL's. Alla möjliga regler kring allt möjligt, suuuck! Jag skall lära mej utantillgrejjer på veckoslutet.

Förresten, i morgon kommer mamma och Jannica hit. Iiik. De har nog visserligen varit här förut, men inte sen vi flyttade in på riktigt, inte när jag faktiskt bor här. Nåmmen, nog skall vi väl överleva det här också. =D Jag har middagen planerad, grönsakerna inhandlade och halva lägenheten städad. Jag skall fortsätta nu.

Ha en fin onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar