fredag 5 oktober 2012

Fredagfredagfredag

Idag är det fredag! Whiiiii! Ikväll får jag träffa mina gymnasiekompisar igen. Jag är lite nervös över kvällen, tänk om jag glömt något väldigt väsentligt! Nåjaa, det går nog bra!

Idag ser jag för övrigt ut som något som mumifierats och sedan väckts till liv igen. Jag har så svullna påsar under ögonen att mina egna ögon ser ut som små pepparkorn mitt i mitt svullna ansikte. Kul, eller hur. Detta har hänt mej förut, för typ 1,5 år sedan en vår när jag var lite förkyld. Den gången fixade vi det med massor av vatten och gurkor tejpade runt ögonen. Idag har jag suttit här en stund med tepåsar tryckta mot påsarna under ögonen. Hihi, rolig syn vah?

Nu skall jag klä på mej, borsta tänderna, diska och bära in lite madrasser från bilen. Sedan skall jag cykla iväg i regnet för en fysikföreläsning. Have a nice friday, I know I will!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar