onsdag 24 oktober 2012

Intressanta dagar

Hallo på er igen.

Jag har haft mäkta intressanta dagar. Jag har lekt lärare i gymnasiet i ekenäs. Har varit fysik- och matematiklärare. Väldigt kul. Hoppeligen har eleverna fått ut någonting av mitt flummas framme vid svarta tavlan i alla fall. Jag trivdes väldigt bra, känns nog som att lärarlinjen är nåt för mej, det kanske går i blodet.

Imorgon har jag min andra universitetstent.Den första gick väldigt väldigt bra faktiskt. Fick resultaten idag, en 5:a (här går alltså skalan från 1-5) i min allra första kurs. Yey! Matta verkar ju i alla fall vara något för mej. Så nu sitter jag här och förbereder mej för min andra tent.

I dag fick jag även en intressant proposal från Florakören. Ni får höra mer om den om det blir av. Nu skall jag koncentrera mej en stund till.

Gnatt!


4 kommentarer:

  1. Jag visste inte att du var en del av ett Flora-BD-par! ;)
    -Jenna

    SvaraRadera
  2. Huh, fick ni tentsvar så snabbt? Här har vi inte ännu fått resultaten och det var en månad sen vi skrev provet x)

    SvaraRadera
  3. Låter finfint med tex tentresultatet. H. gumor

    SvaraRadera
  4. Luna: Jo jag har min egen brahe djäken. Nice när man har avec på sitzar och såå :D

    Mathilda: Här har dom nog tempo på, men vi är ju inte så många så det är inte så många prov att rätta. Men det är ju alltid kul när man får snabb feedback.

    Gumor: Åtminstone känns det ju som om man hittat rätt, jag trivs väldigt bra. Denna vecka har jag även praktiserat läraryrket med just matematik och fysik som huvudämne och har bara positiv eftersmak. Känns väldigt bra.

    SvaraRadera