onsdag 27 februari 2013

Ljuvligt oproduktiv kväll

Härligt härligt hör ni. Vet ni vad jag gjort ikväll? Definitivt ingenting fiffigt alls. Jenni och jag har vältrat oss i soffan, ätit, ätit, ätit och ätit och tittat på en hel säsong Big Bang Theory. 4 och en halv timme ungefär. Vi har ätit massor med morötter, gurka, dipp, tortillachips, tacopaj, salsa, cheddarost och accompanierat det hela med en massa cocis. En utsökt ohälsosam, skön kväll alltså. Detta skriver jag nu bara för att ni skall se att jag inte alltid stressar omkring och har massor att göra utan att jag faktiskt har 4 timmar överlopps för nördiga serier ibland. Samma fyra timmar som vissa lade på miljövårdstenten (mwahahahahaaa :D )

Idag har också en del av min världsbild krossats. Jag har hittat Zivas israeliska pappa (från NCIS) som en puramerikansk chef i en film. Huuu! Hatar när välkända karaktärers skådelspelare dyker upp annanstans. Samma chock som när jag hittade Snape som blond familjefar för några år sedan. Eller House som skurk i 101 dalmatiner. Hatar med pur energi. Annors en fin och givande dag, på mycket bättre humör än i går! Hoppas alla har kunnat njuta av sin onsdag i fred! Gnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar