torsdag 21 februari 2013

Dagens stora chock

Vet ni vaaa? Kan ni gissa vad jag gör? Något jag aldrig gjort förut! Jag njuter lite av att städa. Huu, den meningen vad lite svår att skriva. Jag är alltså en person som hatar att städa. Jag städar bara när jag absolut inte vill göra det där adra viktiga jag borde göra. Men idag städar jag. Jag har diskat, tvättat alla ytor i köket, plockat in alla mina papper från första två perioderna i en mapp, städat bokhyllan i köket, flyttat om lite burkar och grejjer. Nu lagar jag mat, och sedan skall jag fortsätta med vardagsrum och sovrum. Är inte hetl övertygad om att jag skall våga dammsuga eller inte. Det finns en chans att min iver försvinner fortare än kvickt då. Kanske Lennart hamnar dammsuga ändå.

Orsaken till min plötsliga städiver får ni kanske veta imorgon...hihi!

1 kommentar: