söndag 24 februari 2013

200

Mitt tvåhundrade inlägg. Detta har tagit mej en ganska så lång stund, få se om det tar lika länge att skriva tvåhundra till. Hoppeligen kommer min blogg att leva tvåhundra inlägg till.

I dag har jag varit lite fjantig. Jag har sett set allra sista avsnittet av hela friends serien. För typ 5: gången. Och så klart skall man ju gråta lite i det allrs sista avsnittet, av alla serier. Lennart tyckte jag var lite knasig. Hur kommer det sig att vissa scener alltid berör en, hur många gånger man än sett dem?

Nu har jag för övrigt skickat iväg Lennart till Ekenäs för att vikariera i sin tur. Precis när han gått ut genom dörren får jag ett erbjudande om att vikariera hela v. 9. Tyvärr kan jag inte vara borta mera denna period, jag hinner inte med. Så nu är jag ensam här i Åbo några dagar medan Lennart skall lära lite fler människor något nytt om matematik. Nu skall jag se några tårdrypande avsnitt How I met your mother medan jag diskar och sedan skall vi se vad mer jag hinner med idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar