söndag 16 december 2012

Tentläsningen

Det går så bra att läsa till min analystent imorgon hör ni. Jag har ränt världens runt känns det som istället för att läsa. På fredagen hade vi ju julfest med Sigma och den tog liksom hela dagen i anspråk för min del. Men den slutade lyckligt iallfall, trots lite för mycket arbete för oss alla. Folk verkade nöjda, maten räckte precis till, vi slutade bara ungefär 25€ på minus och vi lyckades städa och kasta ut folk inom en nästan respektabel tid. Så en ganska lyckad kväll faktiskt.

På lördagen var jag på jobb i Ekenäs och idag har jag varit i Helsingfors på The Real groups julkonsert, men den får ni höra lite mer om imorgon.

Nu skall jag plugga in de allra sista standardsubstitutionerna och standardMacLaurinutvecklingarna och sedan skall jag sova, imorgon tent. Gonatt på er, 8 dagar till jul, whippieeeeeeeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar