lördag 22 december 2012

Förberedelser

Jag kan liksom inte riktigt fatta att det är julafton om två dagar. Och jag har alla julklapparna inköpta, även det är ett under. Fixade det sista idag och försöker för tillfället få till stånd något rim men det i sin tur går inte så himla bra inte. Ni undrar förståss vad jag gjort dessa dagar?! :D I går tillbringade jag förmiddagen i Misskärr hos Lennart och for sedan på jobb. Massor med människor vill tydligen äta ute kvällarna före jul för vi hade helt fullsatt hela kvällen. Men kul hade vi!

Idag har vi hunnit baka pepparnötter, packa lite julklappar, laga morotslåda, städa lite, smaka på kalkonen, springa ett varv i butiken och fira min kusin som fyllde 20 här för några dagar sedan. Imorgon är det matlagning, städning och granklädning på agendan. Vanligt "förejulenstök" så att säga.  I morse hade jag en ide om vad jag skulle skriva hit till bloggen men den har saligen försvunnit under dagen, kanske har jag nåt fiffigare att komma med imorgon, kanske kanske.

Nu skall jag titta på Mysteriet på Greveholm med Jannica och sedan försöka släpa mej och sova. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar