tisdag 11 december 2012

Aggressioner!

Snöyra, whipppieeee! Det och det faktum att jag fick risgrynsgröt till middag är väl ungefär det enda som fått denna dag att vara okey. Suck ändå. Vi skall alltså ha julfest på fredagen, skiter sig en sak tillgräver jag ner mej under täcket och stannar där. Med två av oss fem ur spel är vi bara tre kvar (idiotupplysning) för att fixa detta. Vi har en budget som spräcks, en lokal vars hyra är på tok för hög för vårt deltagarantal och en hel massa annat som inte fungerar. Somehow är jag nu ansvarig för detta och det är så mycket som inte fungerar. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak! Jag har varit så nära att smälla av idag av stress och frustration så jag tror jag bara skall gå och sova nu. Känns lite bättre att nu ha fått klaga av sig lite. Imorgon skall jag försöka tacka mina matematiker lite bättre och vara lite lugnare, ni som känner mej vet att det inte är så likt mej :P Gonatt på er, imorgon skall jag roadtrippa till Ekenäs på kvällen bara för att jag tycker det är så himla kul :D Nånnej, vi skall på körövning och på torsdagen skall det lussas på sjukhuset. Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Hörde om fisken! Vad annat e åt h.....e?

    SvaraRadera
  2. Ni får ju nog be om hjälp ifall ni har mer arbete än ni klarar av! Det är ingen som förväntar sig att ni ska klara av allt på bara tre pers! :)

    SvaraRadera