torsdag 1 november 2012

Snörvel

Jag är sjuk... igen. Just som jag trodde jag hade återhämtat mej så slår den till igen, denna gång med hosta och enorma mängder snuva. Inatt har jag snutit mej kanske 20 gånger, min stackars sambo fick aldrig sova mer än en halvtimme i taget. Idag mår jag kanske lite bättre, skall släpa mej till skolan på två föreläsningar och sedan hem tillbaka under täcket. Ännu en slö dag alltså. Fast idag måste jag läsa på tent, har fysiktent imorgon och jag har inte riktigt koll på detta. Det är allt sånt jag kan, men nu har man blandat in en massa integraler som ingen riktigt behärskar. Men nog går det väl bra!

I går fick jag liksom ge upp och erkänna att jag är sjuk. Jag brukar inte göra det, jag brukar fortsätta och fortsätta tills jag blir frisk, men det tar ju typ 2 månader istället för ett par dagar om man faktiskt blir sjuk och låter sig bli sjuk. Så min sitzkväll igår (vi skulle gå på Dates halloweensitz ) men min sitzkväll blev istället en "ligga på soffan under täcket-kväll" medan Lennart passade upp mej. Jag inser igen varför jag vill vara sambo :D

Nu skall jag klä på mej, cykla iväg i blåsten, ha en fin torsdag, min kommer att bli fysikfysikfysikfyyyysik!

1 kommentar: