torsdag 30 augusti 2012

Jag leeever!

"så tala bara om för mej store förfader, säg ett ord och jag fixar det. Grrr! Och hör här, vågar sig nån på att hota vår familj slår jag till direeeekt!!!..." för att citera Mushu från Mulan. Jag överlevde alltså vår skogstrip. Det var riktigt skoj, vi spelade pidro, spelade kubb, badade bastu, fick brandvarnaren att tjuta typ 15 gånger, åt grillkorv, sov litet och väckte till slut ena tutorn med att hamra kastruller mot varandra. Det blev en väldigt lyckad kväll!

Idag har vi fått lite mer info för ovanlighetens skull. Och träffat lite flere matematiker. Och våra mattaprofessorer. Det här kommer att bli skitkul måste jag bara medge. På måndagen börjar det ordentligt. Dagen har annors gått i ganska sömniga tecken efter stugnatten, men nog måste man väl orka en dag, ung som man är! Nu på kvällen kom också Paula hit och vi har ätit snålsoppa, kanelbullar som Lennart bakade igår och tittat på Matrix med vissa tekniska problem :D Om vi får en enda kabel till instoppad i denna lägenhet måste jag anställa nån för teknisk support. Gnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar