söndag 19 augusti 2012

En vecka

Nu är det en vecka kvar. En vecka på jobbet, en vecka hemma. På fredagen beger jag mej till Vasa för att fira Villaavslutning med familjen Jern (eller kanske snarare släkten Jern). Jag skall köra via Åbo med de sista sakerna, stol, dator och kläder. Sedan blir det studier. Hihi!

Har lagt  kvällen på att försöka planera min första period på Åbo Akademi. Har som vanligt antagligen tagit mej vatten över huvudet i min iver över att få börja. Nå vi skall se vad gulisveckan för med sig. Idag har jag packat de allra flesta kläder ur min garderob in i en stor väska. Det börjar kännas att det är på riktigt nu, facebook spammas av alla "nu börjar vi"-statusar, alla butiker talar om skolstarter och jag har just skrivit in gulsiveckans schema i kalendern. Iiiik.

Idag for Lennart tillbaka till Åbo efter att ha gett mej ett underbart veckoslut med kräftskiva och en fin lördag. Dessutom hann jag jobba lite extra i går, det var riktigt kul! Nu skall jag börja laga mej färdig för att sova lite innan sista veckan börjar. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar