söndag 12 augusti 2012

Veckoslut igen

Har firat ett fint veckoslut, och ännu är det inte slut. Igår var vi till Salo på skolshopping. Jag shoppade lite papper och en "mapp för viktiga papper". Sen köpte vi ett bestickset och var sin müsliskål och lite ett och annat. Bland annat ett par byxor åt Lennart och ett par åt mej. Jag har aldrig köpt byxor åt pojkar så storlekarna var lite svåra men man kanske lär sig. Sedan avslutade vi dagen med att fara till Knipan och äta och dansa till Susanne Sonntag's. Hela familjen och Lennart åt middag på Knipan och sedan fortsatte alla utom Jannica med dansen. Min perfekta pojkvän ville till och med dansa lite. En helt ljuvlig kväll.

Idag har jag plockat ner några enorma pappershögar och satt in viktiga papper i "viktigapappersmappen". Lennart skrattade lite åt mina hopplösa försök att vara ordningssam. Sedan har jag haft lunchdate med Paula. Vi satt på kotipizza och filosoferade om ditt och datt. Sedan tog vi en glass i solskenet. Nu skall jag tillbringa någon timme i hallonbracklet hos momi o mofi och sedan ta mej en pratstund med Mathilda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar