torsdag 16 augusti 2012

Det tar sig

Det tar sig...sade pyromanen! =) Idag morse for Lennart iväg till Åbo med sin dator, de ägodelar han släpade hem för sommaren och lite mer av mina saker. Nu har han möblerat lite och kopplat i hela vårt "hemmabiosystem" hihi. Jag har liksom en känsla av att jag inte har någon koll på vad jag ännu skall ha med mej till Åbo. Min skrivborsstol och dator ja, kläder ja, något annat, har absolut ingen aning. Men man får ta det lite i taget antar jag. Så här ser det iallfall ut just nu!





I går hade jag för övrigt middag med Mathilda och pratade om studiestarten. Spännande. Tänk så kul att vi alla liksom far åt alla håll, väljer mer och mer vad som passar just oss. Jag skall nörda. Är jättenyfiken på vilka andra personer som finns där på min fakultet. Iiiik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar