lördag 4 augusti 2012

Tid igen

Okey nu har jag tid att åstadkomma ett litet längre blogginlägg  ( till er allas enorma förtjusning :D ). Är hemma från jobbet, har faktiskt haft en fin lördag. Åt pizza på Baywatch med mamma, pappa o Jannica. I veckan har jag hunnit med litet jobb, ett födelsedagskalas för mamma o pappas gudson, en obligatorisk sommarträff i Ingå, varit hos Lennart lite, ridit en sjukt rolig timme på lilla gotlandsrusset Elvis och lite mera jobb. Snabb vecka! Imorgon tar vi ännu lite mera jobb. Sedan börjar en ny vecka, den sista sommarlovsveckan för normala elever, hihi!

Jag håller på att spricka av förväntningar och spänning inför det nya året. Både mitt eget liv och faktiskt alla andras. Vill se vart alla är på väg, vad folk vill göra med sina liv. Träffade just en ny arbetskompis på Rådhuset som liksom är i samma situation som jag, vill kanske till medi, vill kanske inte. Vi hade en djup filosofisk diskussion om framtiden medan vi polerade glas. Återstår att se var vi båda hamnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar