torsdag 23 augusti 2012

Sista blogginlägget denna vecka

Nu kära vänner, nu bär det av. Imorgon har jag sommarlovets sista arbetsdag och sedan kör jag iväg mot Åbo med min pyttebil helt fullsmockad. Idag är mitt stora uppdrag att tömma kaoset på rumsgolvet och packa en väska för villa-avslutning i Vasa detta veckoslut. Det går inga bra. Jag sitter ju bara här. Men om en stund skall jag faktiskt börja reda ut sladdhärvan bakom skrivbordet och packa ner datorn i sin låda. Därav sista blogginlägget denna vecka, min dator blir makulerad för en tid. Nu slog det mej att detta är veckans första blogginlägg också, fy på mej vad jag är slarvig!

Jag kommer garanterat att ha glömt en massa viktiga saker som jag egentligen skulle behöva, men nog skall man väl klara sig en vecka, nästa veckoslut är jag väl tillbaka i Ekenäs för ett par dagar, om inte annat så för att gå på jobb. Men nu skall jag fortsätta jakten på mitt golv. Ha det bra, nu flyttar jag! IIIIIIK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar