måndag 13 augusti 2012

Måndag (IGEN)

Det känns som om jag varje måndag skriver ett likadant blogginlägg. Om att måndagar är sega o.s.v. Idag är det måndagen den 13., Garfields otursdag. Jag har inte haft någon speciell varken tur eller otur idag, så tydligen är jag inte en orangerandig katt med viktproblem. Alltid trevligt att få veta förståss.

Idag har det annors varit en helt vanlig dag, jobbat hela dagen och sedan varit till stallet. Idag har jag också avslutat mitt 10. år i stallet. För 10 år sedan började jag 3:an och väntade ivrigt på att få börja rida. Varje sommar har denna vecka avslutat ett år i stallet för att vi sedan skall kunna inviga ett nytt igen. Så 10 fulla år nu. Lite sorgligt men samtidigt högtidligt eftersom jag sällan har njutit så på hästryggen som idag.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva, två veckor kvar av mitt sommarlov, sedan bär det av mot helt nya, spännande saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar