torsdag 14 juni 2012

Slutar det aldrig?

Sååå... idag har vi... Wait for it... STÄÄÄDAT! Jannica blir konfirmerad nu på söndagen och huset har av någon magisk orsak (mamma säger att det är jag och pappa) blivit oredigt igen sedan studentdimissionen. Fast det roliga i dagens städning är att mamma har investerat i en av Ostoskanavas lustiga uppfinningar H2O mop :D Så jag har alltså gått omkring utrustad med något som pumpar ut ånga i en liten fiberduk och tvättat golv och dörrpostar idag. Alltså har mamma och jag varit produktiva idag (läs: legat på terassen och solat och sedan febrilt låtsas dammsuga när pappa kom hem ) och vi har städat nästan hela nedrevåningen och lite av övre. Slutar aldrig detta städas?

Nu ikväll tog jag mod till mej och gick iväg till Skepparträdgården för ett Zumbapass med Ewe. Har alltid varit lite anti-zumba men nu kände jag mej tvungen att pröva iallfall. Iiiiinte helt såld. Tycker jag ser så dabbig ut, tycker egentligen alla utom Ewe ser dabbiga ut :D. Dessutom är jag inte helt förtjust i att dallra rumpa med en massa andra. Men nu har jag provat, skall se om jag vill göra det igen någon gång. Inte helt övertygad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar