måndag 11 juni 2012

Ännu ett slött veckoslut

Veckoslutet har gått i någon slags dimma. Jag har inte gjort något produktivt överhuvudtaget. Lördagen gick till lite lägenhetsprylshopping i Prisma, hemkörning och en utsökt middag hos Mathilda. Vi satt och pratade några timmar i hennes kök och njöt av grillmat och klyftpotatis, sedan promenerade vi de långa 50 metrarna till vårt vardagsrum och slötittade på tv nästan till midnatt.

På söndagen var vi faktiskt på konfirmation till Jannicas klasskompis mitt på dagen men tillbringade nästan hela resten av dagen i "tittapåtvellerfilmkoma". Idag sitter jag här och gör absolut inget fiffigt igen en gång. :D

Förresten, den tekniska supporten i det här huset är inte riktigt i min smak. Det skall bli intressant att se hur det ter sig nästa år när mina magiska finger inte kan trycka på onoff- knappen. Idag har jag iallfall fixat vårt internet som hade stora fel, tydligen. :D Och sedan har jag hämtat mina studentdimissionsbilder. Nu skall man bara kunna välja ut de som bör förbli kvar för eftervärlden i förstorat format. Skall bli intressant...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar