torsdag 28 juni 2012

Loppisrunda

Jessus så många och sjukt organiserade loppisar det finns i vasa. Vissa släktingars dröm :) Idag har vi varit i staden Vasa och bland annat gått på loppisar och Clas Ohlson. Lennart och jag inhandlade en dammsugare. Nu saknas bara säng och skrivbord så börjar vi ha det ombonat och fint!

Ikväll har vi sista kvällen här i Vasa, imorgon skall vi köra hemåt igen i min lilla bil. Imorgon får jag även min dom från Turun Yliopisto i och med att de publicerar vilka som antagits till medicinska fakulteten. Är nästan 100%-igt säker på att det Inte är jag. Idag kom dock ett glädjebudskap från skolfronten eftersom jag fick veta att min kompis Mathilda kom in till Veterinärmedicinska. Jag kollade nyfiket antagningslistorna därifrån igår och hittade henne inte, men idag hade hon fått ett efterlängtat brev från Helsingfors univeritet. Stoooora grattisar till henne, hon är definitivt värd detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar