måndag 13 maj 2013

Majveckoslut i Ekenäs

Jag är hemma i Åbo igen efter ett veckoslut i Ekenäs. Jag har främst varit på jobb under två dagar men mellan jobbskiftena har jag ändå hunnit tillbringa några värdefulla timmar hos Lennarts familj i Tenala och någon timme hemma också. Tänkte utan desto mer förklaras dela med mej av maj månad i en liten bildbomb.




Låt mej presentera Bilbo, världens mest frisbeetokiga hund :D






 Kan ni inte slänga den? Snällaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Och i kontrast till Bilbos flängade måste jag också ta ett par bilder av något som inte alls flängde, vår solvarma, solslöa katt.





 När han väl tröttnat på gräsmattan kom han inmarcherande i mitt rum och efter mycket om och men och en massa pyjamasar utbredda över golvet lyckades han lägga sig tillrätta i min garderob.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar