torsdag 23 maj 2013

Läslusten

Jag har tappat läslusten, har någon av er tagit den?

Jag läser på fysiktent som ni märker. I morgon skriver jag terminens nästsista tent och sedan är det "bara" en tent och 4 labbrapporter kvar innan jag får ta sommarlov. Men för att få ta sommarlov skulle jag behöva ha lite läslust, så den som tagit den får väldigt gärna ge tillbaka den.

I morgon skall jag spotta ur mej en massa kunskap om energier, värme, atomer, mer energier, elektroner, fler energier och sedan en massa mer. Kommer inte alls att gå bra. Jag hade tur med min programmeringstent, hoppas jag har lika mycket tur med denna.

Lika mycker som jag tappat läslusten har jag tydligen tappat förmågan att skriva blogginlägg. Tänkte bara skriva av mej lite!

Jag köpte en ananas i går. Kanske jag bara skulle ge upp med fysiken och bara sätta mej och smaska i mej lite ananas i tv-soffan i stället? Bra idé tror jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar