fredag 17 maj 2013

Hallisäventyr

Fredag kväll! Puh så skönt!

Denna dag började med ett personligt nederlag. Jag har skrivit mitt livs sämsta tent någonsin. Jag behöver 15 poäng för att bli godkänd, jag har 13. Hoppeligen har mina flamsiga försök till kod som inte blev till något lite potential som skulle kunna ge mej två futtiga poäng till. Hoppas hoppas!

För att väga upp för detta har Jenni, Lennart och jag sedan frossat i bullar. Vi bakade en jättesats kanelbullar och nu tror jag att vi alla har förvandlats lite till bullar.

Dagens äventyr gick 300 meter norrut, till byggnad 3D. Där har vi utforskat en hemlig plats, bastun. Riktigt fin bastu faktiskt, ser ut att kunna bli en vana för nästa år, torsdagsbastu kanske?!

Så egentligen. Fredag, kanelbullar, bastu. Vad mer kan man begära?

 



 Imorgon skall jag tillbringa x antal timmar i skolan med ett inlämningsarbete, yey vilken lördag! Trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar