tisdag 10 juli 2012

Vad har någon gjort med sommaren?

Varför är det skitkallt utomhus? Eller, varför är alla dagar så gråa och kalla och kvällarna relativt fina när man liksom tröttnat på dagen i sin helhet. Idag har jag varit på jobb i kylan och nu tömmer jag avloppet med mamma. Av någon anledning stockar sig vårt avlopp i övre badrummet hela tiden så att ingenting drar ut i lavoaren. Mamma påstår att det är en massa långa hår som fastnar där. Jag igen påstår att vi inte kan vara den enda familjen i världen som HAR hår, och alla kan inte ha dessa avloppsproblem för då skulle alla företag som tillverkar dessa konstruktioner redan vara stämda. Sååå, tydligen är vi världens enda familj med hår. Och naglar, för det är det andra som tydligen fastnar där. Eller så har vi sjukt långa hår i ögonbrynen eftersom ingen av oss tvättar håret i lavoaren.

Snart skall jag köra iväg till fafar för att titta på hans halvtama mårdhundar. Tydligen har han ett gäng mårdhundsungar som kommer till hans stuga för kvällsmål alla kvällar. Han brukar öppna vessafönstret och kasta ut mat till dem. Jag skall ta och tömma kylskåpet för "godsaker" åt vovvarna.




2 kommentarer:

  1. för nån som har bra fantasi e de där way too much information angående detaljerna av ert avlopp!! eww.

    SvaraRadera