onsdag 4 juli 2012

Lugna dagar

Nu börjar tre veckors lugn här! Jannica är nu säkert iväg på sin resa. Här är lugnt och skööönt. Igår använde jag dagen till upprätthållande av sociala kontakter. Först träffade jag Lasse som är på semester här i finland. Han studerar juridik i Sverige och vi har inte träffats på drygt ett år nu. Kul att uppdatera sig lite. Sedan fick jag inmundiga lite sötsaker hos Fafaster på födelsedagskalas innan jag for hem för att laga mat åt mej och Mathilda. Vi år en enorm mängd kött på tumanhand och pratade igenom allt möjligt. Jätteskönt att få prata om sig om allt möjligt.

Idag har jag varit på jobb lite och badat bastu i Gennarby. Efter jobbet körde jag iväg till Lennart för att vänta på hans säng på honom i hemlighet. Dom brukar vara hemma typ kvart före 5. Typiskt så kom dom jättemycket senare än normalt. Och så råkade ju Lennart dessutom ringa och jag min dummer svarade så överraskningen blev pretty much förstörd. Men jag fick iallafall bada bastu sen så kvällen blev ändå helt okey. Imorgon skall jag på jobb igen.

Nu är jag törstig, skall dricka lite saft. So long.

3 kommentarer:

  1. Sedan när har ett svar i telefonen berättat var man är? undrar mams

    SvaraRadera
  2. Då när platsenjag är på är pretty much det ända stället jag känner till med så dålig hörbarhet :D

    SvaraRadera
  3. Jag blir mäkta förvånad om hörbarheten är sämre där än på Ramsdal :D

    SvaraRadera