måndag 9 juli 2012

Måndag igen

Idag var det då måndag igen. Jag har flitigt städat på jobbet, hoppeligen kan jag måla lite imorgon. Veckoslutet gick i ett slött tecken. På söndagen var Lennart och jag och rockade "Allsång i Skarpkulla" med fafar och alla västnylands pensionärer :D Just precis tätt sätt att tillbringa en söndag-eftermiddag.

Jag märker att jag har enormt lite att berätta här på bloggen just nu. Sommaren går väl liksom lite för fort för att jag skall hinna med att blogga riktigt effektivt. Men jag försöker nu att berätta lite vad som händer i mitt liv iallafall.

Just nu har jag ont i min stackars rumpa efter en ridlektion på Elvis. Jag red barbacka och mördade mina stackars magmuskler en stund. Men det var skönt och jag hölls faktiskt på också, trots några bocksprång. Alltid när jag skall rida Elvis blir jag påminnd om mitt livs första och enda dressyrtävling. I'm a legend i stallet, så dåligt gick det =P

Idag har jag fått det slutgiltiga beskedet från Åbo Akademi iallafall, jag kom in till matematiken. Så nu är det officiellt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar