fredag 20 juli 2012

Ledig dag

Idag är jag ledig = jag har massor att göra. Vad gör jag? Jo jag sitter vid datorn i pyjamas. I går skämde mamma och jag bort oss själva med att gå och äta middag på Restaurang Rådhuset. Jättegott!

Senare i går kväll träffade jag min tyske kompis Niklas för en öl (läs cider) på Baywatch. Vi satt och pratade om ditt och datt, det har trots allt gått ett år sedan vi senast sågs. Han skall börja studera till någon sorts ingenjör på ett av de finaste universiteten i Tyskland. Kul att ibland prata med någon som är lika överaktiv som jag vad gäller den saken. Han är för övrigt också något av ett mattageek :D Idag är jag dock lite sömnig eftersom jag kom tillbaka hem typ kl 1 inatt. Men nu måste jag nog rycka upp mej.  Idag skall jag gå en loppisrunda här i staden på jakt efter ett skrivbord, söka upp en födelsedagspresent till min småkusin som fyller år idag, gå på kalas, TYDLIGEN klippa häcken (pappas dumma påhitt) och köra iväg de sista möblerna till Åbo med min ängel. Imorgon skall vi hämta våra sängar och fara en stund till Ikea. Ljuvlig lördag Nicht wahr??

Nu skall jag hänga tvätt, ha en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar