torsdag 19 april 2012

Studentklänningen

Och nu har jag äntligen fått en börda från mitt bröst, mamma och jag var just ute på stan och köpte en studentklänning. Vet ni den där känslan när man prövar nåt man är lite skeptiskt till och det passar helt utmärkt? Så den rosa/lila klänningen som jag inte alls var tänd på från början blev nu min studentklänning. Den passade nästan oförskämt bra på min kropp. Framhävde allt man vill framhäva och gömde allt som man vill gömma. Jag lägger ut en bild sen när jag får den tillbaka från insyningen. Så nu är jag riktigt nöjd med dagen, fattig, men nöjd.

Studentmössan mamma och jag däremot var på jakt efter förblev oköpt, jag provade ett märke till klänningarna men vill även testa några andra modeller. Får bli till en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar