torsdag 28 november 2013

Effektivt

Jag har en ganska effektiv dag. Tyvärr gör jag inte det jag borde göra, läsa mekanik och räkna analys.

Men jag har stigit upp ganska tidigt med L och tagit mej till centrum.
Äntligen hittat en mössa som inte får mej att likna en av Snövits sju dvärgar. Upptäckt att H&M har en supergullig heminredningsavdelning.
Hittat en ursnygg överrock åt L
Och handlat mat
Allt före kl 11
och efter 11 har jag ännu ringt till studenthälsan och bokat vaccinationstid

Känner mej ganska duktig hittills!

Nu sitter jag och övar inför tenten i morgon. Det skall gå! Men jag förstår inte helt vad jag läser. Hela kvällen kommer att tillbringas med näsan i en bok, och sedan får man bara hoppas på det bästa.

Efter tenten i morgon har vi Adventskonsert med Flora, BD och Akademiska orkestern. Skall bli superkul. Så ta er till domkyrkan i Åbo imorgon kl 19 och bjud in Julen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar