fredag 8 november 2013

Äntligen fredag!

Äntligen äntligen äntligen FREDAG! Det känns som att det är 14 dagar sedan jag senast hade fredag eftersom jag "jobbade" hela förra veckoslutet. denna vecka har jag sprungit ett varv till Ekenäs igen för två dagar vikariat och nu sitter jag hemma i Åbo efter att ha skrivit lite tent.

Och vet ni vad, vet ni vad????? JAG HAR LEDIGT VECKOSLUT! Två hela dagar, ingenting planerat utöver lite uppredas i bombnedslaget vi för tillfället bor i. Jag skall sova, och läsa lite bok, och spela piano, och kanske spela lite trumpet. Och på söndagen skall jag inte alls stiga upp, så L kommer att få bära mej till soffan med täcke och allt så att vi kan slöa och titta på film.

Nu skall jag slöa en stund och sedan cykla iväg på chill-kväll och middag med Floras söta värdinna och vicevärdinnor. Ha en underbar fredagkväll, här har till och med solen tittat fram en stund denna blåsiga höstdag.

ÄNTLIGEN FREDAG! HALLELUJA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar