söndag 13 oktober 2013

Höst i Tenala

När vi nu ändå höll till i Ekenästrakten i dag passade vi på att ta oss en tur till Lennarts familj och beundra höstfärgerna. Jag påstår ju att jag inte gillar hösten men i dag kanske jag fick ge med mej lite när solen sken och löven var så fint färggranna. Jag insåg också i dag att det är riktigt kul att kratta om man har en galen hund med sig som studsar omkring och sprider löv och glädje i lika stora delar.




Eftermiddagen spenderades hos Momi o Mofi på mat och sedan tog jag bussen mot Åbo, L skall vikariera lite igen så han fick snällt stanna i Ekenäs. Nu ny vecka, nya tager, den här veckan skall jag labba, hålla engelskapresentation, skriva engelskauppsats, räkna och räkna och räkna och förhoppningsvis kunna slappna av och hålla lite höstlov på fredagen. Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar