onsdag 18 september 2013

Mittwoche

Mitt i veckan, mitt i allt arbete. Jag har lagat ett schema för kvällen. Jag tror inte det håller.

16.30-17.30: Analys räkningar
17.30-18.30: Labbrapportkorrigeringar
18.30-: Engelskauppsatsen som skall lämnas in imorgon.

Jag tror jag vet hur kvällen kommer att sluta. Men mycket TBBT och pringles som jag köpte i går. Dock måste jag ta en liten paus för halloumisallad, inhandlade ost i går och planerar göra en maffig sallad i kväll.

Denna vecka är i övrigt hittills en ganska bra vecka.
Jag har många uppgifter klara, trots många kvar.
Jag har hämtat två nya kavajer från posten. (beställde i förra veckan)
Jag har haft höstens första Floraövning
Jag har ätit mumselimumsig janssons-frestelse som mamma lagat.

Saknar min rumskompis, men jag får se honom på fredagen. Och på torsdag/fredagen är det också marknad i Ekenäs, höstens höjdpunkt! Då skall jag köpa marknadskringla, naminami!

Nu skall jag räkna Analys, auf Wiederlesen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar