lördag 28 september 2013

Fullsmockad vecka

Det är äntligen veckoslut! Jag har haft en rysligt stressig vecka med insjungning, körövning, möten, planeringar, vikariat och mängder av svåra uppgifter. Jag tänkte inte mala på så hemskt mycket nu, bara dela ett par bilder från torsdag kväll. Jenni och jag bänkade oss i soffan med analyskompendiet, många papper, räknare, penna och gummi och ostar, kex och en flaska vin. Underligt nog fick vi faktiskt en uppgift löst också, trots ostarna.




I går hade Sigma(matematikföreningen) och Quantum(fysikerföreningen) gemensam gulisintagning och gulissitz för att välkomna våra nya studeranden till studielivet. Ni kanske får se mer bilder från gulisintagningen i ett senare skede, när jag fått lov av vederbördigande att publicera lite bilder. Tills dess får ni nöja er med en bild på mej när jag provar vår station(och misslyckas).


I dag skall vi baka bullar och äta chips, L har namnsdag. Jag skall börja med att slå en signal till Vasa och fråga efter ett speciellt bullarecept. Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar