onsdag 29 oktober 2014

Fart på

Det har lyckats gå en vecka sedan jag skrev, hups. Jag har inte hunnit. Fast jag i princip har lediga fredagar. Hund tar massor med tid faktiskt. Alla har alltid sagt det, att det är massor med jobb att ha hund. Och jag har inte helt trott dem på rätt nivå. Men misstolka mej rätt nu, jag älskar det förstås. Vår lilla guldklimp är den underbaraste lilla vovve man kan tänka sig, han har varit så jätteduktig.

På veckoslutet var vi i Ekenäs och hälsade på. Capo fick träffa våra kissor och L:s familjs Bilbo. Capo brydde sig inte så mycket om katterna. Han snusade på Sudde, stirrade lite på honom, backade ett par steg och skällde lite på katten. Han gjorde ju ingenting, bara stirrade med håret på ända. Skum typ tyckte nog Capo.

Sotis glodde också, med stooooora skrämda ögon. Och morrade oavbrutet. Men Capo brydde sig nu inte så massor om det heller. Vi skall se hur det går i fortsättningen. Bilbo var en duktig lekfarbror i alla fall. Precis som alla andra hos L:s familj. Hela familjen var hemma för att hälsa på klimpen, och Capo var jätteivrig. Han fick gå på sin första skogspromenad, fick vara helt lös i skogen och hoppa på stenar. Han hade sån fart på hela veckoslutet så alla bilder vi har är lite suddiga. Han verkade trivas :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar