måndag 24 juni 2013

Muskler

Jag har muskler, har jag just upptäckt. Ni vet alla att ni har benmuskler, och armmuskler och magmuskler o.s.v. Vad jag upptäcker och nyupptäcker varje gång jag har varit och rida är att jag:

1) Har magmuskler också mellan varje revben
2) Har muskler i ljumskarna
3) Kan få kramp i muskeln i stortån
och
4) Aldrig kommer att träna dessa muskler tillräckligt, de blir alltid sjuka.

Jag har alltså varit och rida igen, och i samma veva beundrat ett en vecka gammalt litet spralligt föl. Ack om man skulle ha 48 timmar i dygnet, då skulle jag köpa hela bunten, dom är sååå fina.

Nu sitter jag i Misskärr hos Lennart igen. Här är tyst och lugnt, snart skall det börja regna tror Lennart. Är ledig imorgon, skall dock gå och äta med pappa till Rådhuset, inte ens när jag är ledig kan jag hålla mej borta. Tror inte jag skall äta något alls imorgon innan så att jag orkar med en efterrätt också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar