onsdag 4 mars 2015

Update

Förra veckan gick så otroligt snabbt. Capo fick problem med magen av antibiotikakuren (för ögat) så vi sprang ut lite oftare än vanligt. Vi övade på tent, jobbade på en helt omöjlig inlämningsuppgift och sprang på körövningar. På torsdagen vikarierade jag i Ekenäs Gymnasium eftersom en av deras lärare plötsligt blivit sjuk. Det var jättekul att undervisa på gymnasium igen, det är en stund sedan jag gjort det nu igen. Denna gång fick jag dessutom undervisa biologi, vilket jag tycker att är skitkul! Jag blir dock lite för ivrig alltid då jag får undervisa något sådant och liksom spyr ur mej allt vad jag någonsin lärt mej utan urskiljning. Men kul har jag, och förhoppningsvis kommer det något fiffigt ur mej då också.

Veckoslutet använde vi till körernas övningshelger. Samma jäkla sång i allt för många timmar, just nu vill jag inte höra någon ens säga Sibelius...

Och nya veckan började med vikariat i Österby skola. Två veckor kvar av perioden nu, sedan tar jag megamassorultalångt Påsklov!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar