onsdag 11 mars 2015

Kalas

Pappa firade sin 50 långa år i lördags med fest i Ekenäs. Massor med folk, god mat och bra stämning. Jag var utsedd till sångledare av mamma och utsåg mej själv till konferencier för kvällen. Jag hade dock inte en aning om hur vissa melodier gick av de sånger mamma valt ut och jag visste heller inte vad vi skulle ha för program. Men slutresultatet var i varje fall jättelyckat och kvällen löpte smidigare än jag ens kunnat hoppas.

Kvällen slutade för min del lite efter 4 på morgonen och mina föräldrar kom hem ännu senare. På söndagen städade vi lokalen och åt krabbispizza hos fafar. Vi bestämde oss sedan för att stanna i Tenala en natt till och avslutade veckoslutet i bastun i Misskärr. Sådana här veckoslut trivs jag som fisken i vattnet. Jag älskar att gå omkring bland människor, prata mer och mindre strunt, äta gott, dansa (valser, jag dansar inget annat) och bara iaktta vimlet med ett glas gräddlikör i handen. Detta lever jag länge på!

Jag har inga bilder från kvällen ännu, men så här såg vi ut på söndag kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar