fredag 1 april 2016

Stoppa pressarna

Stoppa pressarna, jag är på gott humör!

Hela den här veckan har jag varit relativt glad och nöjd och sett ljuset i den relativt mörka tunneln. En trevlig omväxling till att vara arg hela tiden faktiskt. Men solen skiner, himlen är relativt blå, jag har gjort grupparbeten med trevliga människor bittrare än jag, jag har en trevlig privateleven, en supersmutsig men ack så gullig hund och jag har lagat bra mat. Och i går åt vi pizza med naturvetarna.

Idag är två av fyra veckor på FPV över, och sedan avslutas terminen med praktik på Övningsskolan. Två av inlämningsuppgifterna är redan gjorda, i kväll skall jag skriva labbrapporter och ha dem över, nästa vecka skall vi skriva högskoleprov i Umeå och L fyller år! Och det våras!

På veckoslutet skall vi ha näst sista agilityträningen innan kursen är slut och sedan har jag anmält oss till en kurs i Nose Work. Det skall bli spännande.

Jag skall försöka fortsätta vara på gott humör, så skall vi se hur långt det räcker, trevlig fredag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar