torsdag 23 januari 2014

Dagen utan hjärna

Jag har känt mej som fågelskrämman i Trollkarlen från Oz. Det är han som saknar hjärna va? Jag har vandrat runt hela dagen och känt mej småkorkad. Jag började med att glömma när jag stämt träff med Jenni. Sedan glömde jag hur man multiplicerar normalt, sedan var jag lagt mina nycklar. Sedan glömde jag vad jag hade för föreläsning. Och som grädde på moset har jag förlagt 2 väldigt viktiga uppgiftspapper. Dom bara försvann medan vi var på lunch. Jag har ännu inte hittat dem, vet inte vart farao dom kan ha sprungit iväg. Superstörande. Som slut på skoldagen glömde jag kameran i skolan så L fick hämta den när han for på körövning. Och nu sitter jag här och får ingenting gjort.

En riktigt hjärnsläppig dag alltså. Hoppeligen blir morgondagen mer spirituell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar