onsdag 7 augusti 2013

Semester

Jag har semester och firar denna i Pidrons förlovade land. Har tagit mej ut till Gräsreveln med Lennart för att träffa Lennarts familj ett varv under sommaren också. Vi anlände natten till måndagen och har nu hunnit slappa och slöa två hela dagar redan. Om jag får inspiration kanske jag laddar upp lite bilder när vi är hemma tillbaka, det har varit lite dåligt på inspirationsfronten under juli månad, jag skall rycka upp mej lite igen nu när vardagen börjar närma sig!

Under våra dagar här har vi hunnit läsa många sidor, lösa ett antal sudokun, bada bastu, simma i havet, shoppa vinterrock i min nya favoritbutik, dricka många koppar te och beundra Lennarts kusins urgulliga lilla energiknippe till hundvalp!

Nu sitter jag och njuter av att göra ingenting, det är allt för sällan jag bara sitter så här och fördriver tid. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar