torsdag 25 april 2013

Våren

Jag har bestämt mej för att det är vår nu. Detta innebär att jag har har städat undan långkalsongerna och vinterrockarna och tagit fram mina vårskor. Detta innebär också att jag frös som en hund i morse när vi cyklade till skolan. Hihi!

En annan sak våren också innebär är tydligen att Lennart alltid bestämmer sig för att han vill bli korthårig...are. Detta är något jag sörjer lite eftersom han var riktigt långhårig när jag träffade honom och jag anar att jag aldrig kommer att få återuppleva det igen. Men jag tog i alla fall fram saxen och klippte snällt av honom en stor mängd hår. Så nu(egentligen var det på söndagen jag klippte honom) är han jättesnaggad (i min värld) och man kan se hans öron :P Här kommer en bild:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar