torsdag 25 april 2013

Blåsten

Alltså jag lovar, det var inte så här förbannat blåsigt när jag var liten! Jag kunde gå utomhus utan att vara rädd för att blåsa iväg. Och man kunde cykla rakt, inte i slalom p.g.a. vinden. Jag har beklagat mej hela veckan över detta fenomen och från tre olika personer har jag fått svaret: "Du kanske var så kort att blåsten blåste över dej!" Jag tror inte på det, jag är helt säker på att blåsten satt sig ut för att blåsa omkull mej någon dag.

Eftersom jag känner mej omkullblåst för hela slanten tänker jag bara dela en bild av min söndagscoctail och sedan skall jag laga en stor sats potatismos så att jag blir så tung att jag inte kan blåsa omkull, hihi. Sedan skall jag köra iväg till butiken och hämta upp vårt balkongmöblemang som jag beställde på tisdagen! Vi har nämligen en massa, varm, vindfri morgonsol på vår balkong och jag vill äta morgonmål på min nya stol i min fina vårsol.

Ha en blåsig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar